onsdag 26 november 2008

On Demand

Idag när jag kom hem från jobbet startade jag datorn och drog igång Spotify för att se om Gessles nya album låg ute i etern. Jodå, här snackar vi som sagt On demand på riktigt. Albumet släpptes idag och fanns också online idag.

Lyssnade igenom hela albumet och kunde sorgset konstatera att bara någon låt var värd att lyssnas på. Övriga var tyvärr för sömniga och inte alls vad jag hade förväntat mig från Gessle. Sorry men du får nog anstränga dig mera nästa gång. Party crasher lixom, du får nog ta hjälp av Scooter till nästa album. ;)

Idag tränade jag styrka på gymmet. Cyklade iväg hemifrån ganska sent, kom till gymmet vid 07:20 och började träna vid 07:30. Tappade motivationen efter 45 minuter och rundade av. Ingen fara på taket, jag gör alla viktiga maskiner och övningar först så det blev ändå ett kvalitativt pass. Det är faktiskt riktigt skönt att träna på morgonen. Dels är det väldigt lugnt på gymmet då så man slipper stå och vänta på maskiner. Sedan har man träningen avklarad och kan ägna sig åt andra saker hela dagen med fullt fokus. Som tex. att jobba och skriva rapporter eller nåt annat spännande. ;)

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: