tisdag 28 april 2009

Träningsvärk


Nu är man hemma igen efter en weekend i Göteborg. Vi kom hem med nattåget på måndag morgon, strax efter fyra på morgonen. Vi gick då direkt till våra jobb. Jag orkade jobba i sju timmar sedan åkte jag hem och sov. Det var en udda arbetsdag att börja vid 4:30 och åka hem vid lunch. I Göteborg blev det träning både lördag och söndag. På lördag sprang jag fem fyror på löpbandet i hotellets gym. På söndag blev det allmän styrketräning i samma gym. Riktigt bra utrustat var gymmet, klart det bästa jag sett på ett hotell. Scandic Crown rekommenderas för träningsnördar som besöker Göteborg. Träningen måste ha tagit hårt då jag nu gått runt med träningsvärk i stora delar av kroppen i två dagar. Imorse sprang jag till jobbet men det kändes trots värken väldigt lätt. Kroppen är rätt mystisk ibland...

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: