onsdag 29 april 2009

Levererad


När jag kom hem från Göteborg hade min far varit snäll och hämtat min nya skönhet, tack! I Göteborg passade jag på att köpa lite MC-kläder eftersom jag har haft problem att hitta det i lilla Sundsvall. Nu har jag hunnit med två turer på hojen och den är verkligen lättkörd och smidig.

Men bara för att man blivit med hoj ska man inte tro att jag slutar att träna. Imorse cyklade jag till gymmet och styrketränade. Trettio repitioner gånger tre set i varje maskin och sedan droppade jag in på jobbet. Skönt att sitta med träningsvärk hela dagen innan det är dags att cykla hem igen.

/Rickard Mattsson

4 kommentarer:

Anders Bergström sa...

Tja

Har du tränat upp rätt muskler så att du orkar hålla i fartvidundret,
göran tyckte att du bara kör med tjej vikter hahaha

Rickard Mattsson sa...

Nej, jag köpte en tjejmotorcykel istället så kan jag fortsätta med min tjejträning. ;)

Anders Bergström sa...

Tja
Men det var väl Göran som hulkade efter den där sk tjej träningen eller
så han kan nog behöva köra lite mera tjej träning han också.

Rickard Mattsson sa...

Ja precis. Tjejträning är inte att leka med. Läs mer om det på:
http://rickardmattsson.blogspot.com/2008/09/tjejtrningens-stma.html

;)