söndag 5 april 2009

Tempo

Tempoträning blev det idag. Två 45min intervaller i zon 3. Jag körde dem hemifrån och upp till Sörfors där jag skulle hämta husbilen från vinterförvaringen. Halvvägs in i min andra intervall kommer Robban ikapp mig. Vi utväxlar några ord innan Robban bad mig ligga på hans rulle in mot Matfors. Vid det laget hade jag ganska trasiga ben samt att jag körde med dubbdäck och ryggsäck. Fick släppa Robban och köra vidare i eget tempo upp till Sörfors. Väl framme vid vinterförvaringen blev det pussel modell större då det visade sig att jag var bland de första som vill hämta ut något därifrån. Efter en och en halv timme hade vi fått ut husbilen och jag kunde åka hem och äta lunch.

/Rickard Mattsson

6 kommentarer:

Caroline sa...

Å inte var du artig heller å hejade på oss efter vägen ;)

Rickard Mattsson sa...

Jamen var det ni som flummade på på gångvägen vid sidsjön? Jag hade ju tagit av mig glasögonen pga. att jag fått imma på dem så jag såg inte att det var ni. Sorry! ;)

Tom sa...

Ta inte illa upp, Caroline, han har aldrig hejat på mig heller. ;-)

Caroline sa...

Flumma= stannade och drack sportdryck. Ja, det var vi. Men orsaken duger :)

Rickard Mattsson sa...

;)

matilda sa...

inte illa!