söndag 11 juli 2010

Gatufesten 2010


Nu är gatufesten 2010 över och jag klarade mig helskinnad. Blev ingen lakrits igår, eller jo det blev en rem som var sparad sedan i fredags.. Utfallet blev alltså nio vilket betyder att jag inte behöver cykla tur och retur Sollefteå idag. Kanske gör det ändå, mest för att det går men det är en annan historia..

Lördagen kan sammanfattas i två ord: fylla och hårdrock! För egen del tycker jag torsdag och fredag var höjdpunkerna där det var allmänt städat och bra musik. På lördag var det fylleslag och inte alls min musiksmak på artisterna. Jag kom i kontakt med fotografen Hans Zetterberg, för att se hans bilder från gatufesten klicka här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

int visste jag att du var fyllerockare :D

Jojje
cykeljonte.blogg.se

Rickard Mattsson sa...

Inte jag heller Jojje. Var helt nykter under merparten av de fyra dagar jag var på plats. Man kan ha kul utan sprit.