måndag 2 mars 2009

Målfokuserad

Jag är ofta helt målfokuserad. Likaså då jag blev förkyld. Tänkte direkt att resten av veckan ska det vilas och sedan kan jag börja träna igen på tisdag. Tre dagars vila är vad min kropp brukar behöva vid en förkylning. Så blir det inte denna gång. Förkylningen är klart mer segdragen än vad dom brukar vara så jag fortsätter att ta det lugnt och vänta. I bästa fall kan jag börja träna igen under den här veckan, i annat fall har jag fått en redig viloperiod vilket säkert också är bra för nåt...

/Rickard Mattsson

3 kommentarer:

Tom sa...

Ja, strosa runt på IKEA om inte annat. ;-)

Anonym sa...

nä, besök ett häkte istället, det är trevligare.

Jag har varit förkyld i 8 dagar, blev frisk i måndags och igår när jag tränade kom den tillbaka igen. jag lider med dig!
Jojje

Rickard Mattsson sa...

Ja att gå runt på IKEA kan ju vara en variant. Jag var dock där mot min vilja.

Jojje, skönt att höra att jag inte är ensam!