tisdag 31 mars 2009

Ensam hemma

Igår frågade min sambo vad jag skulle göra ikväll då jag var ensam hemma. Mitt svar kom från hjärtat och löd; sånt som jag inte kan göra då du är hemma...

Hon blev allt lite nyfiken på vad jag egentligen pysslar med då jag bestämmer helt själv. Jag försökte lura i henne att jag åt Ahlgrens bilar (dom rosa) hela kvällen med det gick hon inte på..


Här är i alla fall dagens facit på hur det kan gå till när man bestämmer helt själv. Tog Birsta-pendeln hem från jobbet eftersom jag sprang imorse. Gick in i Birsta och hade egentligen tänkt softa lite på Waynes och äta något där. Men där hade dom slut på det mesta så jag knatade vidare till vår lokala pizzeria där jag köpte en kycklingrulle.

Gick sedan hem och åt den på altanen i vårsolen. Hmm, hoppas nu bara att sambon inte läser min blogg. ;)

/Rickard Mattsson

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde skriva att du porrsurfade och drog en handtrall....går under "sånt jag kan göra då inte du e hemma" epitetet...erkänn nu !

Rickard Mattsson sa...

Ja självklart! Jag försöker hålla en viss hygiennivå i bloggen så jag uteslöt just den biten med flit. ;)

hon som inte vet nåt om det där sa...

kyklingrulle, när ska du lära dig att stava? ;)

hon som inte vet nåt om kyklingrullen sa...

kyklingrulle, när ska du lära dig att stava? ;)

Anonym sa...

:)

Rickard Mattsson sa...

Bruden, du måste läsa långsammare så du inte missar bokstäver. Läs igen så ska du se att det faktiskt står kycklingrulle. ;)

Närå, jag prioriterade faktiskt att ta ned tvätten i tvättstugan istället för att rättstava inlägget. Har du några synpunkter på det? ;)