onsdag 25 mars 2009

Friskis

Igår när kursen var slut för dagen gick jag förbi Friskis City i Stockholm. Det låg bara ett stenkast ifrån kurslokalen. Jag kikade runt lite i deras gym och hörde vad det skulle kosta för mig från Friskis i Sundsvall att träna där. Gymmet var välutrustat och det skulle kosta 50kr att träna. Gick upp tidigt imorse, hängde på låset vid frukosten 06:30 därefter checkade jag ut från hotellet. Knatade ned till Friskis och körde ett styrkepass på gymmet. I mångt och mycket hade dom likadana maskiner som hemma i Sundsvall. Det var skönt för då slapp man tänka. Just do it lixom. När jag var färdig på gymmet gick jag till kurslokalen och softade. Nu sitter vi på tåget hem mot Sundsvall. Ska bli skönt att komma hem till gröten igen. ;)

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: