torsdag 24 april 2008

No more one man show

Nu är det slut med ensamcyklandet på tävlingar. Har efter en del funderande beslutat mig för att byta klubb...



I år kommer jag att tävla tillsammans med IF Castor. Det blir ett härligt gäng som jag tidigare kört mycket tillsammans med. Min förhoppning är att vi ska kunna köra som ett lag och att lagandan blir härlig. Det känns som mina ambitioner inför årets tävlingar nu matchas upp med att jag faktiskt kör i ett lag på elitnivå. Ska bli grymt roligt att se hur långt det kan leda...

/Rickard Mattsson

3 kommentarer:

Jörgen sa...

Kul att köra i en klubb där man trivs. Har du elitlicens och har du kört någon tävling än i år?
Är mycket nyfiken på hur det går med din satsning. Håller tummarna!

/Jörgen

Anonym sa...

Ah, fastighetsaffärer var den egentliga anledningen till allt detta cyklande? ;-)

Det är rätt, lagsporter är alltid roligare än individuella!

/Kraft går före precision

Rickard Mattsson sa...

Jörgen: Elitlicens=ja, första tävling=Hammarö 3-dagars nästa helg.