måndag 28 april 2008

Fääääääääääääääääääääääääääääääärdig!

Nu är den äntligen färdig. Lagom till första tävlingen nästa helg har jag lyckats ta mig tid och petat ihop tävlingscykeln. Det blev ett utdraget byggande iår då jag fokuserat på träningen rätt hårt under vintern.

Porrbild #1
Porrbild #2
Porrbild #3

Porrbild #4

Porrbild #5

Porrfilm #1, OBS filmen ovan bör ej åtnjutas på arbetstid. Hämta rejält med hushållspapper innan du klickar på play ;).

Är man inte snabbast kan man åtminstone vara snyggast.

/Rickard Mattsson

5 kommentarer:

Nordström sa...

Fiiint!!!

Anonym sa...

Är det denna du har pratat om att du köpt billigt på Biltema?
http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=139077

/Flipp och flopp

Rickard Mattsson sa...

Japp, jag köper bara billiga cyklar på biltema! ;)

Tom sa...

Den där duger helt klart. ;-)

Anonym sa...

Jättefin cykel Rickard, om du skulle prova på att flytta upp bromshandtagen en aning så tor jag du skulle tjäna på det, mindre belastning på armar och axlar.