torsdag 3 april 2008

Nedräkning

Nu är det nära...

Det mesta är packat inför morgondagens resa till Mallis.

Två cykellådor, två cyklar och en massa tillbehör. Imorgon drar vi iväg på två veckors träningsläger. Det blir rejält med timmar i sadeln där nere, närmare bestämt 42 timmar finns schemalagda men jag tror det kan bli ännu fler...

Det ska bli väldigt skönt att släppa allt och inte ens behöva bry sig om matlagning. Vi har ju bokat halvpension och får både frukostbuffé och middagsbuffé varje dag på hotellet. Så lyxigt har jag aldrig haft det tidigare. ;)

Halsen känns fortfarande lite skum men jag började träna lite lätt idag ändå. Tiden får utvisa om det var bra eller dåligt, kroppen kändes i alla fall mycket bättre än i tisdags.

På Mallis hade jag tänkt vila så pass mycket att jag inte ens kommer att ta med mig min dator. Detta betyder ju såklart att det blir snålt med uppdateringar här också, sorry för det men jag behöver faktiskt det nu. Har känt mig rejält sliten på sistone och det beror inte bara på träningsmängden utan även på ett väldigt hårt tempo på jobbet.

/Rickard Mattsson

4 kommentarer:

Nordström sa...

Ok, jag gillar inte det med lite uppdateringar. Men ok... Haha, stek ordentligt på Mallis nu! Och halvpension är perfekt. Cyklar man tillräckligt hinner man ju ändå inte äta hela dagarna! Ciao!

Anonym sa...

Skall ni flytta till Mallorca?

Rickard Mattsson sa...

Japp, vi tar husbilen och drar iväg ned till Mallorca. ;)

Anonym sa...

Tungt på jobbet??? Har ni fått större förpackningar med A4 till skrivarna eller är kärvar tangenterna till datorn?
/Markus N