onsdag 24 oktober 2007

Dopad

En stor skillnad mellan 2006 och 2007 är att jag inte druckit någon alkohol under 2007. Nåja, jag har gjort några avsteg från principen men dom har varit få. I mitten av oktober kändes det som det var dags för lite doping i form av rött vin tillsammans med god mat såklart...



Nu blir det inga fler återfall på ett tag. Fokus är inställt på 2008 och ska jag vara i toppform till dess gäller det att ha ordning på vad man stoppar i sig.

Träningen inför 2008 går än så länge bra. Jag betar av pass efter pass som Fredrik lagt upp åt mig. Idag körde jag ett pass på trainern med inslag av teknikövningar. Låter rätt basic men man ska nog inte underskatta vad det ger i förlängningen.

Den som lever få se...

/Rickard Mattsson

1 kommentar:

Miike sa...

Rödvin gör dig bara bättre!