söndag 28 oktober 2007

Att våga

Ytterligare en helg är till ända och ytterligare några träningspass har lagts till handlingarna. Löpning på lördag och MTB på söndag, båda passen kändes riktigt bra.

I övrigt så var nog helgens stora händelse att ICA Maxi i Birsta bjöd sina kunder på Kalles randiga med banansmak. Så fort jag såg vad som stod på stegade jag fram till provhörnan med modiga steg och tog mig en smakbit. Dom bjöd på rån med skyhögt GI-värde och kaviar med alldeles för mycket socker i. Åh, äntligen fick jag svaret på om den var äcklig eller bra. Jag trodde nog innan att den skulle smaka lite underligt.. Nu då jag själv testat kan jag lugna er, den är ätbar och den smakar faktiskt bra!

Imorgon måndag är det möte med coachen igen. Då ska vi prata igenom målen för nästa säsong och även vilken typ av träning som ska bedrivas under november.

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: