fredag 21 augusti 2009

Pimp my ride

Nu har jag pimpat hojen lite, vissa kommer att gilla det och andra kommer att hata det. Eller som sambon sa, snyggt men onödigt! Men det var nog för att hon råkade se summan på postförskottet... Jag gillar ärlighet, det varar längst.


Bakdelen före pimpning...


Hela hojen före pimpning...


Bakdelen efter pimpning. Har ersatt bakre sitsen med en cuts, har monterat något som kallas hugger över bakdäckets nedre del samt ersatt den bakre flärpen och regskyltshållaren med en renare dito. Alla detaljer är specialbeställda från Frankrike och är lackade i samma färg som hojen. Allt för att få ett renare och naknare utseende.


Hela hojen är nu färdigpimpad för i år. Visst är det intressant, oavsett vad man ger sig in på så går det att kasta pengar på det för att få det att bli liiiiite bättre, liiiiite snyggare eller liiiiite lättare. Nästa år kanske det blir mer pimpning, vi får se vad som gäller då. Nytt år, nya utmaningar...

/Rickard Mattsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa dig ett liv.
Köp nåt till tjejen istället.

Rickard Mattsson sa...

Jag anar en viss avundsjuka här. Om du som är anonym sköter ditt liv så sköter jag mitt, OK?