söndag 7 november 2010

Avbrott


Ja jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone men allvarligt talat så har jag inte haft tid. Detta beror på tre samtidiga projekt som tagit lite energi men nu bjussar jag på lite bilder från dessa så håll till godo. Bilden ovan är från nya serverrummet där rack, kabelstege, fiberslang och strömmatning än så länge är på plats. Till veckan kommer servanet och blåser fiber i fiberslangen samt installerar fiberswitchen, jag längtar efter att se deras reaktioner när dom får se kabelstegen och racket.. För att se fler bilder klicka här. Vi har även blivit färdiga med fjällstugan i Åre, för bilder från den, klicka här. Under veckan har villan fått nya treglasfönster också, för bilder från det projektet, klicka här. Tränar gör jag också fortfarande, känner mig faktiskt i rätt bra form, stark både mentalt och fysiskt.

Inga kommentarer: