tisdag 15 juni 2010

1:09:25


Har varit seg några dagar. Både lördag och söndag blev det korta pass på cykeln. Igår vilade jag helt och hållet. Jag verkar ha otroligt lätt för att träna ned kroppen och knoppen i källaren. Men någon gång ska man väl lära sig att vila också. Idag var jag helt utvilad och taggad som tusan. Kände mig faktiskt rätt odödlig stora delar av dagen. Det är den känslan jag vill åt när jag håller mig i bra form. Tänk att få vakna upp och känna sig odödlig, det är en oslagbar känsla vill jag lova.

Körde ett pass på landsvägscykeln runt Alnön idag. Solen sken men vinden var ganska stark. Hade motvind när jag körde norrut vilket blir från Tranviken upp till Eriksdal. Kroppen kändes stark, åtminstone initialt. Körde så hårt det gick och gjorde hela varvet på 1:09:25 vilket ger en snittfart på runt 35,6 km/h.

Inga kommentarer: