söndag 3 december 2006

Första advent

Normalt folk har redan börjat fira jul. Idag när det är första advent har jag fått klart för mig att man ska börja julpynta och gå på julskyltning. Det förstnämnda ägnades det faktiskt 30 min åt idag då jag fixade vår gran och julbelysning ute. Därmed har jag minskat risken grannosämja..

I övrigt ägnades min första advent åt tre timmar cykling och snart en timme gym. Dagen beskrivs bäst med bilderna nedan...

Idag var det låg puls på schemat (dock lite högre än så där..)

Bild på Wifsta pappersbruk, tagen från Fagervik

Gamla bron vid deltat nära Midlanda

Nu bär det av mot gymmet..

/Rickard Mattsson

5 kommentarer:

Unknown sa...

Snygga bilder!! Det var en fantastisk träningsdag igår.

Anonym sa...

Grymt bra väder med tanke på att det var 3:e december. För min del får det gärna vara lite fler såna dagar, allt känns lite lättare då..

Anonym sa...

Det är vackert i Timrå

Tom sa...

Luktar gott gör det också... ;-)

Anonym sa...

Jag har hört att det luktar pengar :).