tisdag 1 mars 2011

Februariträning


Vissa tror att jag slutat träna så det är bäst att jag uppdaterar bloggen lite. Ovan ser ni utfallet från februari månads träning. Jag vilar inte i onödan, bara en dag helvila under februari, den 8/2 då vi var till Stockholm och inte hade möjlighet till träning. I övrigt kan man se att jag legat på strax över åtta timmar per vecka med en topp vecka sju på strax över 12 timmar. Total träning under månaden: cirka 38 timmar och den totala energiförbrukning blev cirka 23000 kcal. Har blivit ganska varierad träning men mestadels cykel, därefter styrketräning, längdskidor, stavgångspromenader och snöskopromenader. Observera att jag aldrig räknar alpint som träning, det är vila! Färgkodning: grönt = cykel, gult = styrketräning, blått = gång, rosa = skidor.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kan man ana en comeback?

Rickard Mattsson sa...

Jag hade kunnat göra comeback vilken dag som helst, det har inte varit där det suttit fast kan jag lova. :)