lördag 7 november 2009

Krål

Jag har försökt att lära mig crawl under en period utan att lyckas. Insåg efter många svordomar och kallsupar att jag var i akut behov av proffshjälp. Gick därför en crawlkurs i september-oktober för att en gång för alla lära mig simma ordentligt. Filmen nedan är från Thailand då jag simtränade en del. Med tanke på att jag inte alls kunde crawla innan kursen så tycker jag att det numera går hyfsat bra att ta sig framåt. Det är både svårt att stava till och utföra, ja crawl alltså...

Idag var det skitväder här i Sundsvall så vi åkte till Sporthallen och simmade i en timme istället för att pyssla med något utomhus. Det var bra mycket trevligare än att cykla flera timmar i regn och några få plusgrader. Hälen gör fortfarande ont, har inte sprungit på två-tre veckor nu och det ser ut som uppehållet fortsätter, fan!

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: