måndag 8 december 2008

Återfall

Igår fick jag ett återfall. Var i Birsta och softade lite. Lyckades smita in på Hobbex och kika lite. Nu hade dom fått in ännu fler radiostyrda bilar. När jag återigen stod där och drägglade kom samma säljare som förra helgen fram till mig. Då fick jag lite svårt att hantera situationen men det kändes ändå bra.

Har hittat en riktigt fin leksak nu. Det är en HSP-B1 som enligt uppgift ska vara god för 75 km/h. Fyrhjulsdrift och ett riktigt välbyggt chassi har den. Sitter på tåget på väg mot Stockholm nu. Ska ned och besöka Skatteverket idag. Hobbex-katalogen är såklart med ifall jag får tråkigt på resan. I övrig är det välförtjänt vilodag idag. Benen är trasiga, precis enligt plan. Då får dom vila och reparera sig inför en ny period med träning.

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: