tisdag 30 december 2008

Rött

Nu är det färdigvilat för denna gång. Efter all mesträning den senaste tiden var det idag dags att kliva in på rött och träna riktigt hårt igen...

Till frukost idag valde jag det röda pillret...

Vilade sedan ett tag så pillret fick värkan. Drack lite djungelte under tiden för att bli lite som Tarzan. Sedan var det dags att försöka spränga hjärtat...

Dagens pass blev ett kärt återseende. Jag hade glömt bort hur plågsamt länge fyra minuter kan vara. Jag kände mig lite trögstartad och hade svårt att hitta rätt rytm. Jag vet att det kommer med tiden men idag kändes det lite tafatt. I slutet av passet fick jag ont i bröstet, vet inte om det var lungorna eller hjärtat som fick sig ett spratt. Hur som helst så är nu hårdträningen inledd.

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: