onsdag 29 oktober 2008

Trött på pulvermos

Idag gjorde jag slag i saken efter några veckors funderande. Stegade på lunchen iväg till TNC och handlade 5 Kg pulver. Om jag inte blir muskulös nu så köper jag pulvret som killen i butiken ville sälja till mig precis innan jag skulle betala. Det var nåt skit som skulle öka pulsen och blodcirkulationen i kroppen. Enligt honom skulle man bli mer explosiv av det. I och för sig behöver jag ju bli det men jag är tveksam till om min kropp ska agera ett levande labb. Öka pulsen kan jag fixa på ett enklare och billgare sätt. Kör hårdare helt enkelt!

TNC hade grymma priser på EAS protein-pulver och gainers nu. Familjeförpackningarna på bilden ovan är på 2,5 Kg. Skönt, nu slipper jag stå och laga pulvermos varje dag. Blir så tråkigt i längden. ;)

/Rickard Mattsson

4 kommentarer:

Tom sa...

Gainers... Låter jobbigt... Finns det anti-gainer?

Unknown sa...

Den där butiken har mycket konstigt... Jag har inte varit dit sedan jag såg att ett medföljande mått till en produkt var utformad som en kanyl. Nån måtta får det vara...

Rickard Mattsson sa...

Tom, hårdbröd är förtäckta anti-gainers. Ät enbart hårdbröd så blir du smärt och snygg på nolltid. ;)

Henrik, jag vet att butiken är skum. ;)

Anonym sa...

www.steroidakuten.org ;-)