torsdag 24 juli 2008

Laxå

Hua, jag som hatar fisk och nu har dom intagit min blogg oxå! Till råga på allt så åt jag fisk mot min vilja i tisdags och vet ni vad? Det smakade bättre än jag kunnat ana men det berodde nog på att min mor hade maskerat maträtten riktigt duktigt så den smakade mest tomat och ost. ;)

Mot Laxå bär det av idag där tävlingen Laxå 3-dagars går under helgen. En kortare etapptävling med tre moment. På fredag är det prolog på 1500 meter, på lördag är det linjelopp på 180 km samt på söndag är det ett 40 km långt tempo. Vi får se om jag lyckas starta kroppen eller om den fortsätter att vara trött. Ja precis, den är fortfarande trött som tusan efter U6-veckan i Tidaholm och distansnötandet i helgen.

Håll utkik här så får ni veta hur det går...

/Rickard Mattsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skall du sälja allt du äger, hur blir det med huset? Jag misstänker att du skall göra en storsatsning på tempo och beöver en tempocykel modell lika som Cadel Evans åker på, den var kanske dyrare än alla dina försäljningsobjekt.

Anonym sa...

Såg i tidigare inlägg att du använt proteinpulver någon gång. Får man fråga vilken sort? Jag är fast i pulverdjungeln och behöver tips på nåt bra

Rickard Mattsson sa...

Robert: jag säljer det jag inte behöver längre. Det bästa i livet är ändå gratis.

Anonym: jag har provat lite olika proteinpulver, EAS bla. det funkade men som med alla proteinpulver ska man passa sig för överdosering. Det leder bara till gaser och lös mage, inte till större muskler.