fredag 7 november 2008

Problemas

Inför fredagen hade jag ett litet problemas, klockan åtta går idol på TV4 men jag är ju i Spanien. Hur lösa detta? Efter att ha stångats lite med min bärbara dator och hotellets Internet-anslutning visade det sig trots allt att det gick att se idol från Spanien. Nice!


Mitt omdöme efter att ha sett kvällens idol via webben är att Anna B och Robin B hänger löst. Av dessa två blir det Robin B som får lämna tävlingen och det är faktiskt på tiden. Han har inget där att göra längre. Vilka var det som stack ut då? Ja, Johan, Lars, Robin E och Kevin gjorde ju riktiga kanonframträdanden. Samtliga sitter nog säkert ikväll. Vem vinner? Frågar ni mig så är Kevin den självklara vinnaren. Han spelar i en helt egen division och leker mest med de andra. Ungefär som att ställa upp en Ferrari för att köra ikapp med trampbilar...

Edit:
Det där blev ju inte alls om jag hade föreställt mig. Det var Johan, Lars och Robin E som hängde löst. Av dem blev det Lars som fick packa väskan och åka hem.

Go Kevin go!

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: