torsdag 4 september 2008

Citat från gymmet

Idag blev det trippelpass. Cykel hemifrån och till jobbet på morgonen. Gym efter jobbet och därefter cykling hem. Back to basic är fortfarande devisen och jag tycker det går riktigt bra. Är på jakt efter en ny vintercykel men det kommer nog att lösa sig nu då utförsäljningarna drar igång.


På gymmet idag snappade jag upp några uttalanden som jag tänkte citera, håll till godo.
  1. "Så jag behöver inte gå på rättegång igen?"
  2. "Men jag var ju hos en kompis då det hände!"
  3. "Ska vi träna axlar nu?"
  4. "Jag har ju varit här i över två timmar!"

Ja jag säger då det. Dagens besök på gymmet var något speciellt men jag tänker inte gå in nämrare på citaten ovan. Jag lämnar det åt er fantasi.

/Rickard Mattsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade alltså: "Den vill jag suga på ett tag"?

Rickard Mattsson sa...

Ja den vågade jag inte ta upp i bloggen. Dessutom var det inte på gymmet utan på jobbet. ;)