torsdag 1 november 2007

Ta re lugnt!

I början på veckan var det möte med coachen. Jag fick lite nya direktiv för träningen i november och lite bannor för att jag tränat för hårt. Budskapet var: ta re lugnt! Okej, jag tar det lugnt men det är svårt när motivationen och formen känns bra..

Har fått tag på en bättre begagnad Compex som jag försöker göra mig bekant med. Jag upplever att återhämtningen blir avsevärt mycket bättre när musklerna är slitna så den verkar fungera som det är tänkt.

I övrigt så kommer träningen successivt och långsamt att ökas framöver. Det är fortfarande väldigt lugn och sansad träning om jag ställer det i relation till hur jag tränade för ett år sedan. Men så gick ju det som det gick också...

Vintern verkar vara på väg till vårt land också. Jag är förberedd med både vintercyklar och dubbdäck, så kom igen bara vintern!

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: