lördag 10 november 2007

Dagen efter

Lördag brukar vara dagen efter för partydjuren. För mig är det inte bakfylla och ångest som känns idag utan träningsvärk. Träningsupplägget jag får från Fredrik börjar bli mer och mer krävande nu, det märks framförallt på gymmet än så länge..


För någon vecka sedan ändrades antalet set från två till tre och vips så kom alla effekter på en och samma gång. Jag började må illa och fick svimningskänslor under passet, dagen efter satt träningsvärken hårt i kroppen. Igår körde jag mitt andra pass på gymmet för veckan och idag är träningsvärken där igen; härligt! Försökte förebygga den redan igår med lite compexande men den gick inte att lura helt och hållet.

Idag lördag är det löpning som står på schemat, lite löpteknik och några lättare intervaller blir det under förmiddagen.

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: