måndag 19 november 2007

Räddaren i nöden

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Då är det tur att det finns små räddare i nöden. Idag blev det lite senare än tänkt på jobbet så en mack i närheten fick bli räddaren i nöden då kroppen behövde mat.

I helgen avverkades ett kortare pass löpning och ett längre distanspass på cykeln. På söndag då jag körde distans på cykeln var det mjölk på himmeln (bild nedan). Tidvis var jag rädd för att bli överkörd av billister som fömodligen upptäckte mig alltför sent.



Nåväl, jag överlevde och idag måndag vilar jag och försöker få mina ben att bli normala igen.

/Rickard Mattsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

Räddare i nöden? Erkänn att du var överlycklig när du var "tvungen" att köpa mack-sallad? ;-)

Anonym sa...

Okej Marina, jag erkänner. Faktum är att jag äter köpmat så sällan att jag faktiskt ser fram lite emot nästa gång jag får köpa en mack-sallad. Lite fusk är det ju för du har ju lite "inside information" känns det som.