lördag 1 maj 2010

Vårprojekt


Ni som sett min trädgård kan nog föreställa er hur det är på våren. Ni andra kan kolla på skräphögen ovan för att få en idé om vad det innebär. Min ambition var i början att elda upp skräpet men då det var dags att fjutta på hörde jag en röst i bakhuvudet som sa: "det där är inte bra". Tror rösten kom från min ex-flickvän, är dock osäker.. Stod där och våndades ett tag och sedan insåg även jag att jag med en tändsticka skulle äventyra både mitt och min grannes hus. Jag fick således lugna pyromanen inom mig och lägga ifrån mig solstickan. En sak att ha i åtanke är att vi i höstas körde iväg en hög med skräp som var ungefär lika stor som högen på bilden. Då var det inte vårstädning utan allmän trädklippning som var orsaken. Tur att man har lite projekt att pyssla på med på fritiden. Utan trädgård kanske man skulle vara tvungen att både gå på krogen och röka braj.

;-)

/Rickard

Inga kommentarer: