torsdag 6 maj 2010

@basecamp


När jag kom hem från konferensen i Högbo bruk kände jag mig sockerhög, uppblåst och hungrig. Rätt skum kombination men jag antar att det beror på alla sötsaker, maten och vinet.. Väl hemma började jag med att äta sedan packade jag ur ryggsäcken för att åter börja packa den igen. För att komma till ro med min sockerhöga och uppblåsta kropp tog jag sedan en tur på racern runt Alnö. Blev ett bra pass med mycket kvalitet och obefintlig vila, precis som det ska vara när man har tidsbrist. Körde lite på känsla och passet kan nog så här i efterhand klassas som naturliga intervaller. Efteråt belönade jag kroppen med en saftig fruktsallad. Nu ska jag ta och snudda kudden några timmar innan det imorgon bär av mot nya äventyr, återkommer till det senare..

/Rickard

Inga kommentarer: