lördag 13 mars 2010

600


Nu har man passerat 600 inlägg på bloggen. Kan man söka hjälp då? Apropå mitt tidigare inlägg om posten så ringde jag dem igår igen. Samma svar då, dom har ingen aning om vart paketet är och hänvisar tillbaka till avsändaren. Blir så trött på posten. Jag skulle gärna villa höra om några success stories där posten är inblandad. Lika osannolikt som att det finns success stories kring införande av SAP som affärssystem...

Idag var det en underbar dag här i Sundsvall. Strålande sol och bara -3 grader på morgonen. Firade det med ett pass MTB på 120 minuter. Under den tiden klämde jag in två stycken 45-minuters intervaller i zon3 vilket är där kroppen förbränner mest fett. Ska jag klaga på nåt idag så får det bli vinden, i övrigt helt okej.

Nu ska jag ta och njuta fullt ut av att vara villaägare. Skottade ena uteplatsen förra helgen. En som ligger i lä med sol så nu ska jag gå ut och inviga den för året. Vågar inte sätta pengar på att jag inte somnar där. :)

/Rickard Mattsson

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du såg snabb ut!

Rickard Mattsson sa...

Det är möjligt men jag kände mig långsam även fast jag hade medvind när vi möttes. ;)