måndag 23 mars 2009

Stockholm

Igår tog jag tåget ned till Stockholm. I Söderhamn klev det på några skolklasser from hell. Dom förde ett jävla liv och i Uppsala fick en harmonisk dam på tåget ett fett bryt på dem. Hon gav dom en utskällning som skulle fått fem som helst att skita i brallan. Jag kan lova att ungjävlarna blev tysta efter det! Här i Stockholm är det nu kurs i tre dagar. Jag börjar veckan med vilodag som vanligt. Imorgon ska jag försöka springa lite, får se om dom har nåt band på hotellet eller om jag måste springa ute...

/Rickard Mattsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gör inte om mitt misstag som jag gjorde för ett år sedan när jag var på ett arbete i Stockholm. Jag bodde på Clarion hotell vid Skanstull och dom hade ett fint spa med ett löpband lämpligt placerad intill bastun, det var varmt som i helvetet och resulterad i infanterield som inte var att leka med.

Rickard Mattsson sa...

Jo jag kommer ihåg att du skrev om det tidigare. ;)

Anonym sa...

haha, aa jävlas inte me stockholmare :D skönt med typer som kan få tyst på folk
Jojje