fredag 22 december 2006

Hjulklappar

I år måste jag ha varit riktigt snäll. Dels kom tomten lite för tidigt och sedan verkar han veta exakt vad jag vill ha...

Dessa hjul kommer jag att köra på under 2007. Fälgen är en ZIPP 404 medan nav och ekrar är från Tyska Tune som även byggt ihop hjulen. Hjulen är fantastiskt lätta (se nedan, vägda med däck och kassett) och jag längtar redan tills jag får testa dem på riktigt!


Men resten då? Ja det kommer så småningom, härnäst står komponentgruppen på inköpslistan. Vad det blir återkommer jag till inom kort.

God jul på er alla ni som läser min blogg!

/Rickard Mattsson

5 kommentarer:

Nordström sa...

Härligt! Så ska det se ut!

Miike sa...

Den affären kommer du inte ångra!
Jag använder mina zipp till trainern och motionslopp!

Tom sa...

Vackert! Nu behöver du knappt trampa runt Vättern! :)

Rickard Mattsson sa...

Mina zipp kommer nog inte att användas på trainern ;), dock på motionslopp och framförallt tävlingar.

Tom sa...

Lyckligtvis för Mickes Zipp är han inte bästa polare med sin trainer. :-)