måndag 13 april 2009

Hopp o lek

Idag har jag inte cyklat trots fint väder. Två dagar med distanspass på raken får räcka. Påsken har ändå blivit rätt bra träningsmässigt. Ett stenhårt pass, två distanspass och idag ett återhämtande pass simning med hopp o lek på sporthallen.


När vi hade simmat klart tittade solen fram. Jag sa ju tidigare att jag inte skulle kunna motstå Ben & Jerrys nya glass då de första solstrålarna tittade fram i maj. Det blev värre än så. De första solstrålarna i april borde jag skrivit...


Kakan var verkligen stor och god men jag tycker ändå att något saknas. Dessutom är glassen för dyr. Man betalar inte 25 kr för en kaka med glass i helt enkelt.

/Rickard Mattsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

köpte du de på ICA eller coop?
Jojje

Rickard Mattsson sa...

ICA Maxi.