onsdag 2 april 2008

Satt och funderade...

Jag gillar att sitta och fundera och räkna på saker och ting. Ibland är det därför det tar lite tid innan jag kommer från tanke till handling. På senare tid har jag funderat över hur mycket pengar som egentligen går åt till att bo på alla möjliga ställen under cykelsäsongen. Jag uppskattar det grovt till 30 000 kronor för en normal sommar enbart i boendekostnader.

Hmm tänkte jag, en husbil vore rätt trevlig att ha då man ska iväg på lopp men även då det är dags att åka på semester. Boendet är alltid med, det kostar lite och det kräver ingen framförhållning och planering. Tittade runt lite på olika objekt men hittade inget direkt, förrän idag!

När ni ser pärlan ovan i anslutning till en cykeltävling, ja då är jag på plats. Välkommen in på en guacamole-macka med munggroddar och ett glas vatten! ;)

Jäklar, nu måste jag avboka några stugor...

/Rickard Mattsson

4 kommentarer:

Nordström sa...

Fan vad pimpat! Coolt!!!

Tom sa...

Du fortsätter att leva upp till "all or nothing"-filosofin ser jag. 30.000 kr måste dock vara väldigt grovt räknat och innehålla många luxuösa hotellnätter. ;-)

Rickard Mattsson sa...

All or nothing, thats my way. ;) Men nu blir det nog tempobåge istället för tempocykel...

Anonym sa...

attraktiv för cykeltjuvar, säger ja bara :D