lördag 19 april 2008

ÅÄÖåäö

Ja nu är man åter hemma i åäö-landet Sverige. Kul, nu kan man köpa mellanmjölk igen istället för bling-vatten som kostar 99 € per halvliter. Nä det är inget skämt, på El Corte Ingles i Palma sålde dom en halvliter lyxvatten för 99 € som garanterat inte är bättre än svenskt kranvatten. Jag är villig att prova det mesta men att köpa en halvliter vatten för nästan 1000 kronor det gör jag inte...

Just nu sitter vi på Arlanda och inväntar vårt tåg hem till Sundsvall. Ska faktiskt bli skönt att komma hem igen, även fast det var riktigt trevligt på Mallorca. Det jag saknar mest just nu är min digitala våg och riktig mat där jag har koll på innehåll och energimängd. Kroppen och knoppen känns fortfarande helt trasiga efter träningsmängden och blåsten på Mallis, reparation pågår...

Någon som testar bling-vattnet på bilden ovan?

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: