lördag 24 juli 2010

Livet 2.0


Om jag idag fick chansen att ändra något i mitt liv skulle jag tacka nej utan betänketid. Jag är enormt nöjd och lycklig över hur mitt liv ser ut och hur pusselbitarna i livet 2.0 landat under senare tid. Jag önskar absolut inget annat eller mer än det jag redan har. Med det sagt tänker jag absolut inte sätta mig med armarna i kors och bara åka med, sån är inte jag! Det är nu sagan börjar, livet 2.0 och jag ser att potentialen är enorm. Min största fiende är i alla lägen jag själv.. Det är mellan mina axlar som eventuella begränsningar finns men just nu verkar den funktionen vara helt avstängd. Känslan tror jag beror på att jag efter väggningen år 2008 lärde mig att tagga ned, ta dagarna som dom kommer och helt enkelt prioritera hårdare. Numera försöker jag vara så spontan som möjligt men jag gör fortfarande listor och har struktur. Minimalt med måsten och maximalt med kul! Försöker leva livet fullt ut, där varje dag skulle kunna vara min sista vid livet. Riktar ett stort tack till alla er som befinner sig runt omkring mig, både privat och på jobbet, ni är underbara! Tack för att ni finns, för att ni förstår, för att ni stöttar och för att ni hjälper!

2 kommentarer:

Magnus A sa...

Visst är det häftigt när livet lyfter ett trappsteg!!!! Det är bara att surfa med

Rickard Mattsson sa...

Magnus, ja det är en otrolig skön känsla när pusselbit efter pusselbit faller på plats med en precision man inte trodde existerade. ;)