lördag 10 juli 2010

Gatufesten 2010 - fredagen

Kort summering av fredagens gatufest: Dead By April rockade, The Sounds likaså. The Ark ägde allt och alla. När Ola Salo framförde Alphavilles - Forever Young och The Arks - One Of Us Is Gonna Die Young fick jag rysningar och stenstan hängde återigen löst. Forever young är en av mina stora favoritlåtar då den symboliserar precis vad jag känner varje dag. One Of Us Is Gonna Die Young symboliserar den andra sidan. Om jag dör ung ska ni veta att jag åtminstone hade förbannat kul varje dag jag var vid livet.

För er som är nyfikna över lakritskonsumtionen kan jag säga att jag gör stabila insatser. Tre remmar varje dag så just nu är det nio lakritremmar och 10tim 47min träning denna vecka. Med en dag kvar av gatufesten och en dag kvar att träna bör ekvationen gå ihop, förutsatt att jag inte får total härdsmälta i karaktärhjärnan och köper tio remmar ikväll. Då blir det Sollefteå tur och retur imorgon, med cykel! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har inte youtubelänken till videon? :) Skulle vilja favorita den, hehe.

Rickard Mattsson sa...

Hej Anonym.

Nej det har jag tyvärr inte. När man lägger upp videos i blogger så verkar det inte gå att leta reda på länken till youtube-videon. Någon som vet bättre får gärna rätta mig om jag har fel.