tisdag 20 april 2010

Träningsintelligens


Jag erkänner direkt. Träningsintelligens har jag aldrig haft och kommer förmodligen aldrig att få, det är bara att ge upp. Vilade från träning igår. Var lite rispig i halsen och pratade med wiskey-röst. Idag var det samma sak men jag tränade ändå, dubbla pass bara för att vara säker. Först crawlkurs på morgonen och på kvällen ett pass på cykeln. Crawlet gick sådär, vi övade starter från ramp och voltvändning. Blev istället VM i både kallsupar och magplast för min del. När det gäller cykling har jag börjat få tillbaka suget nu då våren anlänt. Kan någon kasta ett par zipp-hjul på mig?

/Rickard

2 kommentarer:

Dick H sa...

Om det är träningsintelligens att inte träna så är jag ett geni! :)

Rickard Mattsson sa...

Garv! Träningsintelligens handlar bland annat om att veta när man inte ska träna. Träningsmotivation däremot är nåt helt annat och det har jag i överflöd verkar det som. :)