tisdag 19 januari 2010

Sådärja

Då var man igång med träningen igen. Förra veckan blev det två timmar på måndag och sedan vila hela veckan. Halsen gjorde ont och jag sov som en kratta hela vecka på grund av det. Som grädde på moset gjorde vi leveranser av ny infrastruktur på jobbet hela helgen vilket innebar arbete från lördag klockan 15 till söndag klockan 16 med endast tre timmars sömn på arbetsplatsen mellan 4:30-7:30. Life is a bitch, then you marry one, then you die.

Igår mjukstartade jag träningen igen med ett pass styrka på gymmet. Kroppen kändes förvånansvärt pigg och stark men idag har jag grym träningsvärk. Det firade jag genom att kliva upp i ottan och träna lite simning innan jobbet. Efter jobbet har jag tänkt åka längdskidor på södra, vi får se vad kroppen tycker om det.

Host, host

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: