lördag 28 november 2009

Posten i Ånge


Jaha då var det dags igen. Beställde en ny dator från Dustin i torsdags. Paketet levererades två timmar efter att jag lagt beställningen och sedan tog siraps-posten över transporten. Dom lyckades ta paketet från Stockholm till Ånge där paketet landade 01:54 på fredag natt. Trots detta lyckades alltså inte Posten leverera mitt paket till Sundsvall under fredagen. Vad gör dom egentligen på Posten i Ånge? Jag börjar tro att hela Posten i Ånge är en papperstiger med ett enda syfte; att personalen på Posten ska få vara ledig på fredagar. Det skulle förklara en hel del för jag tror inte att dom sitter där uppe i Ånge och petar navelludd hela dagarna. Hur som helst så får mitt paket vänta i Ånge över helgen (igen), suck.

/Rickard Mattsson

2 kommentarer:

Robert Edin sa...

Har du riktigt mycket tur så hinner du få din dator till nästa helg. Posten i Ånge är en uppsamlingsplats för utbrända brevbärare och det vill inte säga lite.

Rickard Mattsson sa...

Haha! Ja det var en ny förklaring till varför paketen alltid fastnar i Ånge.