onsdag 16 maj 2007

Lägesrapport

Idag var jag på besök hos naprapaten igen. Han klämde, kände, bände och vred på mitt onda knä men oavsett hur han provocerade kunde jag inte känna någon smärta. Jag fick några nya tips och råd för hur jag ska träna framöver. Det innebär fortsatt träning i vatten (simning och wet-bälte intervaller) samt styrka på gymmet. Jag kan även börja gå i trappor uppför men utför ska jag åka hiss tills det är helt bra.

Veckan har än så länge bestått av bassängträning och styrketräning. Igår var jag ute och provade att cykla. Det gjorde ont så det blev bara en runda på 11km.

Förra veckan tog jag en bra bild på nya Willys i Birsta. Det var en kvinna som skulle handla "lite" chips. Med hänsyn till de anhöriga har jag valt att klippa bort ansiktena på de inblandade i denna härva.


Ja ni ser rätt! Vagnen är helt full med enbart chips-påsar. Om det ändå hade varit mörk choklad eller pasta; det innehåller ju i alla fall näringsämnen men det där är ju 100 % skräp.

Undra om dom hade extra-pris på chips den där dagen...

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: