söndag 7 oktober 2007

Variation

Idag tränade jag i skogen, har upptäckt att det är rätt trevligt att cykla där igen...

Kunde inte låta bli att dokumentera en del av dagen då jag ändå hade mobilen med mig, håll till godo. En vurpa var nära oxå, det bjuder jag på. Lite svårt att filma med ena handen och försöka hantera cykeln med den andra.

I övrigt har den här söndagen varit helt vanligt tills nu på kvällen. Hade fått ett mail från Joost om att dom äntligen släppt sin TV-tjänst för publik beta-testning. Grymt tänkte jag och kastade mig över nedladdningsknappen på hemsidan. Joost är ju ett projekt med samma upphovsmän som ligger bakom Skype. Att titta på TV via datorn med hjälp av Joost fungerade klart över förväntan. Redan nu i beta-stadiet är det tillräckligt snabbt och kvalitetsmässigt tycker jag. Ett plus är att TV-kanalen Cycling-TV finns med i utbudet!

Prova själv på: http://www.joost.com/download/

/Rickard Mattsson

Inga kommentarer: